2RFFGYKSZKI-SZAÜ és AP

2009.01.19. 15:43 | kero | Szólj hozzá!

Mintha valami egyetemi szleng lenne, de nem az így gyorsan megmagyarázom a címet: II. Rákóczi Ferenc Fővárosi Gyakorló Közgazdasági Szakközépiskola - Szalagavató ünnepség és After Party

Nakérem:

~16:40 - érkezés, Bea, Ági, Dóri, Tomi fogadnak a bejáratnál
~17:00 - kezdőőőőőődik az esemény, én a tanári díszpáholyon csücsülök
13.c bevonulója igencsak kellemes a fülnek, pláne akkor, ha valaki felismeri, hogy a népszerű háziorvos (Dr. House) indulója hallatszik. Mellesleg kár, hogy ilyen gyorsan beértetek

~18:00 - igazgató asszony megpróbál egy hátraszaltót, vagy stage diving-ot, végülis a függöny elkapja. Azért volt ott némi aggódás.

Na ezután táncok egymás utánja következik: Keringó-osztálytánc-keringő-...-keringő-bajor sörtánc-keringő-...-tanártánc

...-keringő-össztánc, vagy hívjuk finálénak és egy lánykérés. Ez utóbbihoz semmi közöm, bár lakáshitel szempontjából én is gondolhattam volna erre :-P

Szóval össztánc: Legalább 8 emberrel táncikáltam. Anett magassarkúban és maximálséróval magasabb nálam. Na ez meglepett, de csak egy kicsit. Beát úgy kellett levadászni, mert megígértetett velem egy keringetést, de folyton lógtak a nyakán. Ildi, akivel nyitottam a táncot, megtanult keringőzni. Ági volt a következő, akit tanítványa Évi követett, na ők is elsajátították a nehéz lépéseket. Innentől kezdve mindenki tudta, h hogyan kell járni a táncot.

Öröm és bódottá jellemezte innentől kezdve azokat, akiket táncra csábítottam: Katalin tanárnő, Amanda, Bea, Anett, Ildi és végül, de nem utolsó sorban Igazgatóhelyes asszony. 2*2 fotó készült két partneremmel, amelyről nem vagyok teljesen meggyőződve, hogy jól sikerült darabok, ugyanis a hajamat reggel lőttem be és sapkát is hordtam, meg úgy zakó sem volt rajtam, mert félő, hogy kinőttem (:-o), meg alapvetően van egy idétlen arckifejezésem, amikor beállított kép készül rólam.

Erről speciell az jut eszembe, amikor az Activity show-ban leállították a felvételt, mert elromlott a kijelzőm, és mikor elkészült a rendező megszólat:

"Jó, akkor folytatjuk a felvételt! Onnan vesszük, hogy a srácnak felírtuk a 170000-et és ÖRÜL!"

Azt hiszem a spontán fotók szoktak a legjobbak lenni, bár tavaly mintha sikerült volna egy olyan kép is amit társkereső oldalra is kimertem tenni. :-)

Mindegy, elég az önmarcangolásból és folytatótjék a történet... (az esti folytatásban)

A bejegyzés trackback címe:

https://kero.blog.hu/api/trackback/id/tr88888697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása