Gondolatok az éterbe...

2009.03.19. 21:33 | kero | Szólj hozzá!

Gyúrunk v@zze

Az úgy kezdődött, hogy elkezdtem edzeni járni, mert nem árt egy kis fittneszség. Így most járok gyúró terembe. De miért kell ez?

Talán azért, hogy jobban tessek a lányoknak?
Lehet, de mindig azt mondják, hogy a belső számít.

Talán azért, hogy a kolléga ne cikizzen?
Lehet, de azért ekkora befolyása nincs rám.

Talán azért, mert ettől egészségesebb leszek?
Lehet, de ez a motíváció úgyis sokkal később fog érződni.

Hát akkor miért? Nem tudom, de valóban van mind3 előző kérdésben némi igazság.

Szórakozás a harmadik hatványon, avagy BULI A KÖBÖN

Két héttel ezelőtt, pénteken meglátogattuk a kis köpcös strandját, vagy hívjuk Buddha Beachnek az intézményt, hátha ezzel közelebb viszlek a helyszínhez. Nos itt szemembe ötlött az a kép, miszerint négy csávó, ha levonul a dizsibe, akkor leginkább csak ökörködni fognak.

1 héttel később (inkább csak 6 nappal), azaz 1 héttel ezelőtt a KCSSK-ban volt Retró parti. Ez többnyire a 90-es éveket jelentette (East 17, Dr. Alban, Kerozin, Sing-Sing, meg egy csomó ratyi feldolgozás) továbbá a 60-as, 70-es, és 80-as évek legjobb zenéi. Pl. volt egy Beatles nóta, ABBA válogatás, és Végső Visszaszámlálás, Wham, Village People, stb.
Emellett volt jónéhány söröcske, ami után persze sokkal lazább voltam. Volt ott egy csajszi kellemes testi adottságokkal, de borpárlatos lehelettel és olyan mennyiségű szájából távozó folyadékkal fűszerezve, hogy többször szerettem volna egy esernyőt kinyitni. Magyarázott valamit az orosz-kémia szakjáról, meg arról, hogy a tanára mennyire okosnak tartja. Szerintem csak simán kufircoltak, vagy a muki szeretné vele az intim cuppogós játékot játszani.

Ezt követő napon pedig volt munkahelyem dolgozói hívtak el karaoke estére. Ez már egy jól bevett bulizási forma, illetve van még a TF napok, Áron tanár úr ajánlásával ;)
Szóval a karaoke este jól indult, és jól is végződött. A szokásos keménymagon túl IgazgatóHELYES asszonyom három új versenyzőt is hozott magával. Egyikük volt kollégám volt, de eddig még nem csatlakozott hozzánk, másikuk egyike sem volt a kollégám, de a sráccal már találkoztam a szalagavatón, viszont az új kollegina nagyon kedvesnek bizonyul.
Szerintem kellemes este volt, leszámítva, hogy bepróbáltam egy R-GO Létezem nótát, amit bizonyám nem tudtam kiénekelni és kb. csak nyivákoltam. Meg volt a Grease nóta is, ugyan azt nem én kértem, mert nem is ismerem - mármint a dallamát, mert a szöveg ki van írva.

Szóval jómultkor pont azon gondolkodtam, hogy nem ismerek meg új embereket és ez mennyire gáz. Most meg azon gondolkodom, hogy dejó, megismertem új embereket és tök jót beszéltünk és annyira jól felpörgetett, hogy ringlispílnek éreztem magam :P

Végső soron jó minőségű hetet zártam a múlt hét vasárnapjával.

A bejegyzés trackback címe:

https://kero.blog.hu/api/trackback/id/tr631012879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása