és most a folytatás... (2RFFGYKSZKI-SZAÜ és AP 2. felvonás)

2009.01.19. 23:50 | kero | Szólj hozzá!

Furcsa volt a szalagavató a volt kollégáim tekintetében. Ezzel csak annyit akarok elmondani, hogy elhaladtunk mindannyian a magunk útjára - hmmm ez milyen fennkölt - és tulajdonképpen már két clique vagyunk a tanárok és magam. Szóval a lényeg, hogy egyáltalán nem éreztem magam komfortosan, mert egyrészről nem hívtak a közös kajára (ez ugyan egyáltalán nem baj, révén, hogy nem dolgozom ott), de miután beinvitáltak is kívülállónak éreztem magam. :(

És az afterparty:

A Livingroom névre hallgató szórakoztatóipari egységben folytatódott a buli. Jó sokan jelentek meg diákok, és kevesen a tanárok. Szóval söröztem, pertut ittam tequilával, volt bacardi-cola, szentkirályiba injektált pálinka, sör-sör-sör, és rengeteg beszélgetés volt diákokkal.

Biztosra veszem, hogy néhányan rácsodálkoztak arra, hogyan tudok alkoholt a kezembe venni és fogyasztani, mindezt persze a társaságukban. Volt akinek nagyon tetszett. :D Aztán történt olyan is, amit ma meséltek el nekem, meg olyan is amire csak homályosan emlékszem, pl. nem tudom kinek és mit mondtam, de sok-sok fotóra rákerültem ott is. (legalább 2-re emlékszem és +1-et meg láttam a hely honlapján is :P)

Hát 5, fél 6-ra haza is értem és jóóóóó sokáig alucikáltam.

Konklúzió:

Ez volt valószínűleg az utolsó szalagavató, amin részt vettem, ugyan még vannak diákok akiket megnéznék, és lehet, hogy meg is fogom tenni, de már nem vagyok része annak az egységnek, aminek egy nagy eseménye a szalagavató és az afterparty.

Konklúzió 2:

Részegen még a diákok is sokkal szabadabbak és őszintébbek, némelyikük pedig ital hatására szabadkozik ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://kero.blog.hu/api/trackback/id/tr65890014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása