"értelemszerűen tessék a sorok között ugrálni" c. rovat

2009.06.18. 22:07 | kero | Szólj hozzá!

Keresem a szót, avagy a hangot. De inkább az előbbit.

Hát a mai napon majdnem csak jó híreket kaptam, de előbb nézzük meg mi is történt korábban, most kedden ->(i)<- ->(vi)

(i) Kedden elmentem vizsgázni KRESZ elméletből és biztos sokaknak sikerül elsőre, és biztosan sokaknak sikerül 75 pontosra megírni (pontosabban összetaperolni az érintőlépernyőt), hát nekem csak 74 lett, mert a segédmotoroktól a víz kiver, pláne ha a kivilágításáról van szó. De akkor most nézzük, hogy hogyan kerültem oda -> (ii) <- Hát az első akadály letudva :)

(ii) Többször is gondolkodtam rajta, hogy meg kéne tanulni vezetni, legelőször lehettem, vagy 17 éves. ->(iii)<- Később persze amikor volt rá keret, akkor vagy időm, vagy energiám nem volt rá. Persze azt remélem világos, hogy nem tanárként volt erre keret, amiről eszembe jut előző munkahelyem ->(iv)<- Oszt nemrég felmerült a kérdés a cimborámban, hogy akkor most tanuljunk együtt vezetni, hogy legyen jogsink.

(iii) FAipariSZakKözépIskola, 1998 III. negyedév, Újpest: ifjabb énem szeretne vezetni tanulni, de sajna nem teheti meg anyagi okok miatt

(iv) II. Rákóczi Ferenc FővárosigyAkorlóSZakKözépIskola 2006. szept. 1 - 2008. jan. 31.: na nem fizet jól de jó kollégák, és kedves gyerekek, bár vannak akiket jobban kedveltem ->(v)<- és vannak akiket kevésbé ->(na ezt most nem fejtem ki)<-

(v) Szerettem tanítani, mert nem egyszer volt az az érzésem, hogy az iskolán belül egyfajta celeb vagyok. Namost azok akik ezt éreztették, mindnek tudom a nevét még mindig.

(vi) Ma azt a jó hírt kaptam, hogy leérettségiztek a csemetéim ---> a volt munkahelyem idén ballagó tanítványaival én is lezártnak tekintem azt a szakaszt. Azért ez hatalmas megkönnyebülés. :) <-ÉS ITT A VÉGE, FUSS EL VÉGRE

A bejegyzés trackback címe:

https://kero.blog.hu/api/trackback/id/tr361194263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása